få läsare och andra tankar

min blogg suger nog, ingen läser den de är tråkigt
i början var de jätrtemånga som läste min blogg, men idag var de sämsta nånsin, endast 5 läsare!

måste kommentera blondinbella, då får man många som läser en. iaf ett inlägg...

aja dagen har varit fin. ja har kört skoter nästan hela dagen och de har varit alldeles underbart. första gången i år och ja körde verkligen som en gud. känner att ja är bäst typ. även helt underbart underlagg så de kä'ndes nästan som man flög fram över marken.
Även anja var med å körde lite.

sen så har ja varit hemma hos Elisabeth å hälsat på. tästade modellen hon sytt till min studentkolt. helt perfekt var den förutom att armarna var lite väl tajta. men de skulle hon ändra på. ja känbner verkligen att ja kommer få min drömkolt till studenten, å ja känner även att den kan kosta inprincip väldigt mycket. Åsa sa även att hon inte gunde sy gabptan ja ska ha på balen så ja bad elisabeth sy upp en till, vilket ja tror hon skulle göra. hon ska spana efter tyg i thailand så de blir nog perfekt., längtar redan tills dom är klara å ja kan ha på mig dom:)

ja å imorrn bär de av ner till falun igen. ska ha med mig massa renfilé så de blir en pangmiddag på onsdag då ja har bjudit över lite folk till mig. tror de kan bli hur mysigt som helst faktiskt. men mest intressant blir de att se var vi tar vägen efter maten. men ja som sagt de återstår att se vad nyårsafton har att erbjuda oss.

börjar bli pepp men även lite stressad över att de kanske blir en misslyckad kväll.

på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0