de blev utgång!

ja de blev de verkligen.m pappa skjusade ner mig å ana på byn åvi började på veras där vi träffade mor å rikard och niklas. vi träffade även massa annat folk man kände så de var trevligt

jag å ana ttog följa på mor, rickard ochv niklas till eriksgården ndär ja inte skulle få komma in från början. men tillslut fick jag då jag sa att jag var dä'r med morsan å allihopa. på eriksgården träffade vi också mycket känt folk å så blev de lite dans också såklart!

sen så rökte vi cigarr, de va kul.

sen så glömde jag min jacka där.

idag tog jag mig knappt upp ur sängen, men tillslut lyckades ja med de. då kom hana å vi åkte på grillen, de gick inte så bra för mig att äta heller. men ja försökte

å så hämtade vi min jacka å hyrde film, så ikväll blir de filmtittning å bara tat lugnt, hust de, angelica kommer också ikväll. de ska bli kul!

på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0