dagen

denna dag började bra med en fin sovmorgon till klockan 12.20. klev upp klockan 11 och hade en lugn och fin morgon med köttfärssås och spagetti, en snabbdusch och onyttigt nog en coca cola. och smsa med en viss person:D helt enkelt en fin start på dagen.

första lektionen religon var också skön med 2 redovisningar , men de gav mig lite panik med tanke på religonsuppsatsen som måste vara inne på fredag. ska börja skriva den idag är de tänkt! men vi han även planlägga inför cabaren eller hur de stavas.

sen hade ja matte. upptäckte att geometrikapitlet inprincip är klar så då blir de matteprov nästa tisdag. känns skönt faktiskt för då är de bara ett kapitel kvar av skiten, sen är matte b avklarad!

pratade även med anna maria fjellström nyss om styrelsemötet i helgen. jag får flyga upp så min helg kommer spenderas i kiruna! hade tänkt att ja kanske ska testa på utelivet där på fredan. kan bli trevligt. sen kanske hinna med att träffa annat folk på lördan. så om de är nån som har lust att ses är de bra att hojta till!

kan även säga att imorgon är de audition för sining bee så jag och julia åker ner nångång på morgonen i morrn.
jag börjar bli lite nervös. men hoppas på det bästa.

på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0