avundsjuk

jag är avundsjuk. jag bara är de

men då kan man läsa den här dikten som min allra finaste vän Johanna Njaitagjorde till mig när jag fyllde 16

Jonasdu är nog den goaste
och oftast den coolaste
du är grym på störtlopp
det ser ut som dom andra har fått stopp
och snart blir du världsberömd
tänk då blir du aldrig glömd
men det blir du ändå aldrig
för dina tårtor är så smarrig
när vi med sprken sparkat
vi tar skotern ut för att knarka
men jag gör det bara för att vara lika cool som dig
men jag säger inte ens rätt på hej
allt du säger låter så tufft
de flyter på som ren luft
saknar dig varje dag
vi är ju ett sånt himla bra lag
jag kommer alltid att finnas där för dig
och hoppas att du är här för mig
de är det som ett lag går ut på
att det är vi två

det är verkligen de finaste nån har skrivit till mig. Johanna jag saknar dig sjukt mycket<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0