rodna

Okej, jag har nu sett 4 avsnitt av Riverside, och ett avsnitt av Andra Avenyn. Jag kan inte hjälpa det, jag är fast helt enkelt.

Men ja iallafall, jag kan inte sluta rodna när jag ser dom två serierna. Dom är så sjukt roligt pinsamma. Manuset, skådespelarna och allt. Men likförbannat älskar jag det.

Visst Andra Avenyn är int elika pinsamt nu som de var i början, kan vara för att man har sett det så mycket nu, men Riverside, det är verkligen pinsamt. Pinsammare än när Andra Avenyn började. Med ett bättre utbud av sveriges kassaste skådespelare. Hur kul kan de inte bli? Jag har iallafall fnittrat konstant i 1 och en halv timme.
SVT play i mitt hjärta 4evah!

Ni som inte sett Riverside, gör det nu på en endasta gång!

pöss

Kommentarer
Postat av: milena

haha alltsa denn där riverside är ju verkligen pinsammast! :)

och varje avsnit är ju bara typ 6 minuter !!!

2009-09-30 @ 13:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0