Hatar rubriker!

Nu sitter jag i Hede än en gång. Nu är Ante hemma igen, så jag kan inte leva loppan i lägenheten heller. Men de är okej för Ante kokar kött åt mig nu. De ska bli smarrigt efter en kämpig dag som denna.

Röjsågen pajjade efter en halvtimme, sen kom Härje och tvingade mig och Jens att fixa i slakteriet. Vi har fixat avlopp, smörjt saker, försökt att laga en toalett och massa skit. Men ja de gick väl de med.

Sen så gick jag på Ica i Hede efter jag kommit hit alltså. Då köpte jag en yoghurt jag har varit sugen på att testa ett tag nu. Vanlijyoghurt med choklad. Ska bli intressant och se om den är god, eller om den bara smakar som en efterrätt. Det kommer väl nån redovisning på resultatet så småningom.

Eftersom Ante är hemma igen, får jag inte heller kolla på vilka tvprogram jag vill. Så ikväll blir de tyvärr ingen Svenska Hollywoodfruar. Det suger.

Aja, HEJ DÅre


Kommentarer
Postat av: anja

heja jonas!!!!

2009-09-28 @ 21:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0