hårfärg?

Jag har ett problem. Det är så att det är dags att färga utväxten i håret igen, och så långt är jag överens me dmig själv. Sen har vi den stora frågan. Jag vet inte om jag vill fortsätta vara blond, eller som jag ska färga håret i en annan färg. Jag har mina planer på röd eller brun, men är inte alls säker. Nån annan som har en åsikt?

Anledningen att jag funderar på att byta hårfärg ar att jag känner att jag skulle behöva en liten förändring. Men att byta hårfärg, och sen inte lessna är ett stort problem jag har. Det är bara blond som jag egentligen har varit riktigt nöjd med. Men om jag tex skulle välja att färga håret rött nu, och jag lessnar oim vi säger en månad, så är det inte hela världen, då röd är en enkel färg att färga ifrån. Brunt är värre.

Aja vi får se hur de blir.


kjamiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0