Räkmacka :)

Äntligen har jag lite flyt. Denna kväll har gjort mig så fruktansvärt himla glad. Det är obeskrivligt alltså, Nu känner jag mig oövervinnlig! :)

Jag fick min räkning attesterad. Det är top 1 på listan av sakerna som gör mig helt otroligt lycklig. Jag kommer få en fet lön för höstens arbeten vilket gör att jag kommer kunna unna mig en del saker nu när jag åker till Falun igen.

Jag är högst upp på Magnus stalker lista på facebook är på 2a plats på lyckliga saker ikväll. jag har kämpat med det nu hela hösten och äntligen ligger jag där, högst upp. Kämpa ger resultat! :)

Om en vecka är jag i Falun och pluggar körkort och träffar vänner. Lätt 2a plats de med. Det ska bli så jävla underbart att komma tillbaka till staden där jag tillbringat mina 3 roligaste år i livet. Och träffa dom underbara vännerna som finns där.

Snart ska jag ha ett körkort i min hand (om allt går som planerat, men de hoppas jag på denna ljuva underbara kväll). Känns också helt otroligt. Sinnessjukt kul faktiskt!!

Ikväll älskar jag mitt liv :)


En full och glad jag på hultsfred 08
(saknar mitt rosa hår ibland, jag var verkligen het!)


Kommentarer
Postat av: Lisen G

Jag saknar också ditt underbara rosa hår!. Jag ser fram emot att röja etage med dig igen!! du blir glittret i min kväll

2009-11-24 @ 00:18:15
Postat av: marika

om en vecka? :O fick faktiskt aldrig klart för mig när du kmr :P

sv: hm, är det till oss vi ska ge ett pris? (:

2009-11-24 @ 21:17:33
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0