Planering dag 1

Blä, bara några timmar kvar tills jag ska till körskolan. Jag är ganska trött men är vaken med Ejvin som stresskriver ett religonsarbete. Han hittar på en egen religon och det är ganska underhållande att lyssna på fakitskt. Väldigt flummigt också.

Imorgon/idag ska jag inte bo hos familjen Renhuvud längre. Ska nämligen, som jag tidigare berättat bo i en stuga som körskolan har ordnat. Känns lite skumt eftersom jag inte kommer att bo själv, utan med andra misslyckade ungdomar utan körkort. Kan säkert bli bra och man kan säkert ge varandra lite plugghjälp, om jag nu kommer våga tillbringa tid där.

För morgondagen/dagen finns det inte så många mer planer. Hinner förhoppningsvis träffa nån, men inte säkert. Hoppas att Thessie iallafall är på att fika imorgon. Hon fyller nämligen år och jag vill bjuda na på fika som en födelsedagspresent. Snällt av mig tycker jag :)

Jag återkommer så småningom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0