ingen sömn och en dag i skogen

I morse när väckarklockan ringde kände jag verkligen "yes!" Efter att ha legat i sängen sen kl 23 å inte kunnat somna, alltså fortfarande inte somnat när klockan ringde 06.30 så var det en dröm att tänka att man skulle ge sig av ut i renskog och springa efter renar som var på fel ställen.

Som tur vart blev det en lugn dag, renarna var där som skulle så de blev inge springa idag. Vilket min kropp och själ var mycket tacksamma för.

Istället blev det en väldigt läskig klättertur upp i hoppbacken i Hede. Hur högt upp som helst i luften, plankor som var murkna, hoppbacken som vinglade bara men gick i den. Alltså hoppbacken i Hede är inte den mest välskötta byggnaden i den byn (inte för att Hede är så välskött överlag, men hoppbacken är livsfarlig). Men upp kom jag, med spagetti ben. Helt skakis i en timme efteråt var jag. Men det var kul, en riktigt kick :)


Jag höst uppe i hoppbacken



Nä fyfan för att hålla på med backhoppning. Jag hade seriöst dött av höjdrädsla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0