bussresa idag

Sitter hemma hos kära mor. Ska snart om ca 1 timms, hoppa på bussen mot Falun :)

Jag är fruktansvärt trött och har världens största packning med mig. Väskan väger ton och inte nog med det så har jag även ett stort renhorn med mig som Kajza ska köpa av mig.

Ikväll när jag kommer fram blir det att åka hem till fadderfamlijen och bara ta det lugnt och imorgon börjar min väg mot körkort. Så då gäller det för er att vara inne och kolla bloggen varje dag, om jag har tillgång till internet förstås, men de hoppas jag att jag kommer ha.

Nu ska jag försöka att lära mig hur man mobbebloggar igen. Kämpade med det igår, men det går som inte så bra för mig. Men sånt är livet. Återkommer förhoppningsvis från bussen. HAHA

Kommentarer
Postat av: Marikamarris:-)

Haha! Du suger ju:p jag kan blogga nu på bussen, fast vet inte om jag orkar XD

2009-11-29 @ 15:03:47
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0