fredag

igår började skolan igen. de var inte så jätte kul. försov mig lite till teatern och jocke var en arg man. jag måste nog ha 3 väckarklockor istället för två eftersom 2 inte fungerar på mig.
teaterlektonen gick bra men ja förstår inte allt jocke har tänkt för vissa saker verkar helt störda måste ja få säga. men ja de va helt okej.
gårdagskvällen spenderades hos ella och julia, jacob julias killa var även han där då han är härpå besök. vi såg twilight och för var gång jag ser den vill jag mer och mer bli en vampyr. kan låta töntigt men en dag ska en mystisk person hoppa fram från ett träd å bita mig så ja blir en av dom:)

dagen började med en skön sovmorgon och sen kulturhistoria. skönt att vara klar med popkonsten nu, men den muntliga redovisningen var inte bra då varken jag julia eller shpresa var förbredda. HAHA
sen stack ja ne rpå stan och fikade med robat och thessie. tror fan att pralin har den bästa latten i stan, fast då har ja ju inte druckit latte på så många andra ställen haha. å hon i kassan var en trevlig tjej då ja fick min smaksättning gratis, för ja ville ha en islatte men isen var slut. de tyckte ja va snällt gjort

ikväll blir de fest hos julia å ella. tror de kommer bli en trevlig kväll bara de kommer folk, vilket de lär göra:) då dom lagt upp festen som ett event på facebook.
ska dricka x-ider vilket ja aldrig köpt förrut (förrutom på krogen men de gills inte) de blir gott.

nu är ja hungrig, men vet inte vad jag vill äta. har inget hemma som jag är sugen på så de är segt. blir kanske makaroner, eller en omelett.

på återseende!

Kommentarer
Postat av: faddertjidtjie

Du måste ju skriva att du träffa på oss på stan. Det är värt att noteras, 3 mittådalingar på stan...

2009-01-09 @ 19:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0