hungrig

Snart är de dags för dom två dagarna D, vilket gör mig nervös. Hoppas att alla ni håller en tumme torsdag och fredag och att jag kan vara bäst när det gäller.

Körningen idag gick br, bortsett från typ 2 småa misstag, så ja, körningen börjar bara bli bättre och bättre kan jag lova :)

Har även träffat Julia idag. Riktigt trevligt.

Nu sitter jag hos fam Renhuvud helt ensam. Är lite hungrig och funderar att gå till volvo och köpa nått onyttigt, men de känns taskigt mot Faddermor så jag inväntar hennes hemkomst. Men funderar på att skicka iväg ett sms och höra om hon har planerat nån mat så kan jag börja tillaga den. Fan vad jag är snäll :) HAHA

see ya

Kommentarer
Postat av: faddertjidtjie

Ja du ÄR snäll, vilken tur jag hade med färdig mat hem så du inte svallt ihjäl va? :-) Tack för sällskapet och GLASSEN :-D

2009-12-14 @ 22:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0