uppdatering

tänkte att de vore bra att uppdatera lite nu eftersom sist ja gjorde de va i lördags. haha.

jo ja kan säga att Liet Lavlut var hur bra som heslt, fast enligt min mening van helt fel låt. de va nån som sjöng på korsiska som vann, skitseg låt. men visst rösten var väl bra. efterfesten var sisådär till en börja men sen mot slutet blev de riktigt bra faktiskt:D men roligast var när den var slut och vi var och åt. orkar inte skriva ner allt här, för de är mest internskämt:p men kul var de

söndagen var mest en seg dag. sliten och så kan jag iallafall säga att man var. sen så blev hela natten en tågfärd genom norrland där jag inte hadfe nån motagning med mobilen, vilket gjorde att jag kände mig helt och hållet ensamast i världen. men tillslut somnade jag. jag vaknade ungefär en minut före jag kom till gävle kl 5 på morgonen.  vilket var tur för i gävle skulle jag byta tåg. hade inte varit så kul om jag hade hamnat typ i sthlm helt utan pengar! sen blev de då väntan i gävle i en timme och 20 minuter tills tåget mot falun gick. även på den färden somnade jag och vaknade i sista minut. kom till falun 07.34 och åkte hem för att lämna väskan min och byta om. sen teater heldag. skit segt var teatern och de gick inte alls bra. på lunchen åkte vi och provade och beställde studentmössorna, så nu känns det att snart är de slut! skitskönt. sen tillbaka till valla för mer teater. gårdagskvällen var grymt seg och tråkig då jag bara gled runt i lägenheten. eller gled och gled, jag låg framför datorn.

dagen har varit helt okej iallafall. förutom att jag försov mig igen. fick panik när jag vaknade eftersom jag och Cilla skulle ha vår redovisning om tjuktjer. stressade till skolan, men väl framme kom jag på att jag inte alls var förbredd inför redovisningen, så jag och cilla kämpade med att få göra den imorgon isdtället, vilket vi inte fick. gick sådär, och jag å Cilla hittade på massa saker som inte stämde. men så kan de bli.
religonen gick bra och jag Cilla och Ella kom på mass abra saker till våran kommande redovisning om etik och moral, tror den kommer bli grym.
men sen kom matteprovet. jag tror jag gjorde allt fel, men som tur var får jag fortsätta på den på freda eftersom ja inte han klart, så jag ska plugga lite mer tills dess, vilket jag hoppas ger resultat.

efter skolan kom emelie hit och vi såg på film,sen stackhon hem och jag åkte ner på stan för att se en teaterföreställning. den var ganska så tråkig så ja gick hem igen och nu sitter jag här. ska snart plugga samiska, eftersom vi har läxförhör imorgon.

på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0