Tjuktjer och Tibet

nu har jag kultur och vetenskap. vi har inga lärare för tillfället för dom är i ryssland nu, men jag har några arbetan ja måsta bli klar med så jag är här ändå. jag och Cilla har varit grymt duktiga och blivit klar med vårat arbete om tjuktjer nu. gjort en powerpoint presentation och tagit reda på hur mycket fakta som helst. jag är hemskt stolt över oss:D
nu ska jag börja mitt arbete om tibet, och hur det ligger till mellan tibet och kina. är inte alls pepp att arbeta mer men som jag har sagt tidigare måste jag ta tag i skolan, därför ar detta det ultimata tillfället att göra klart lite arbeten.

fick även ett sms av min samiska lärare idag och hon medelade att vi ska börja med samiskan igen. idag kl 17.00 har vi våran första lektion för denna termin. känns bra gör det, bara vi inte får för mycket läxor för då blir de inte kul.

fick även ett sms av min kära vän Lisa Franck nyss och hon berättade att hon fått sitt efterlängtade körkort nu. så GRATTIS TILL HENNE!

på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0