juldagen

dagen började mysigt. först med en härlig julfrukost sen besök hos carita och staffan (som jag alltid lyckas kalla stefan:P)

sen en sväng ner på byn där jag besökte funäsdalens nya klädaffär hill side. sjukt bra affär med mycket fina kläder måste jag få säga. köpte en skitsnygg tröja som var nåt danskt märke. sjukt nöjd med mitt inköp är jag (fick den även billigare) haha

sen hem till mittådalen där mina småsyskon rotat fram mitt gamla playstation. fan va kul de var att spela igen. sjuktkul faktiskt. men sen drog jag till anja å såg lite film å spelade med andra ord,.

då medelade (som jag egentligen redan visste) todd och johan att dom inte skulle komma. visst lite besviken blev ja väl, man ja tänker nog inte hämnas å stanna hemma på nyår utran de blir i falun ändå. celinn kommer nog int eheller då hon inte vill umgås med mig i två nätter:( jaja

sen ner till ana å spelade lite GH, de gick väl sådär, eller ja rättare sagt kasst, så ja å silje gav upp å åkte hem. nu sitte rja här hemma å gör inte nå mycket. men är sjukt sims sugen så de blir nog lite spela tror ja:P hahaha

på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0