cabare skit!

för tillfället är ja sjukt irriterad på den. jag förstår inte hur vi teatrare kan vara så sjukt bortprioriterade när det gäller den. idag när ja kom till skolan fick jag reda på att våran presentationsgrej hade blivit borttagen. våran rederiet som verkligen ägde hade fått totala dissen.craig å dag hade frågat nåra musikäckel att vara presentatörer istälet. men som tur var hade thessie ella å elvira fått reda på de igår redan. så dom hade sagt ifrån på skarpen och vi fick köra: om vi gjorde en helt annan grej.

så hela dagen har vi repat in en helt ny grej. en grej som inte visar vad vi verkligen kan, men som tur var suger resten av bidragen i cabaren också. så de är inte bara vi som har en låg nivå.
med tanke på att vi tränat på våran grej bara idag och alla andra i 4 hela veckor förstår ja inte hur vi kan vaa på samma nivå. aja whatever som tur är ska ju min klass göra gatan sen, där vi verkligen kommer få visa vad vi kan!

som sagt har den här dagen abra ägnats åt cabaren och så har klassen fått sina roller till gatan. jag ska spela brink vilket ja är väldigt nöjd med, och jag slipper raka håret!:) så de är bra:D

sen har ja inte gjort nån annat idag.

på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0