URK...

...på den där jävla hårkuren. Inte fan kändes mitt hår nå bättre efteråt. Kanske är för slitet bara? Eller så kanske det inte är en mirakelkur som jag hoppas att de skulle vara. Men jaja jag får använda dne några dagar och se hur det blir :)

Nu har jag satt på tevatten iallafall och ska snart bra en macka till Glee. För finns det nåt bättre än att fika med te och nånting till framför tv:n på kvällen? Det har blivit mitt största intresse sen jag flyttade hem igen från Falun tror jag.

Sen efter som det är lite tid kvar tills tv-time så kan jag ju säga att det blev jag som gick med hunden idag igen, vilket jag tog på mig gladligen. Det känns skönt med en kvällsprimmenix faktiskt. även om jag bara gick den vanliga biten idag känns det mycket bättre i kroppen. Fast jag skulle nog vilja träna lite hårdare än en liten promenad. Kanske ska köpra gåstavar? För i Mittådalen är det ju ändå ingen som ser mig. Då är de okej, fast jag tycker att gåstavar är riktigt töntigt/pansionärsaktigt. Men tiden får se vad som sker :)

Kan även tillägga till er skadeglada, att när jag duschade tog varmvattnet slute, och där stod jag, med hårinpacknbing i hela håret. KALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0