AA?

För ungeför 45 minuter sen kom jeg hem från en promenad med hunden. Gick idag ännu längre än vad vi bruker, gick faktiskt till komungränsen. Men de var helt enkelt skönt, och det är kul om man pratar med någon rolig människa vilket jag gjorde både idag och igår. Så tack Josefine för att du håller mig sällskap så jag går lite längre :) haha

nu har jag ett fruktansvärt sug efter att sätta mig i soffan med en kopp te och kolla på tv. Klockan 21 börjar Desperate Housewives på 5an, men jag har ju inte följt med från starten så de är lika bra at tjag väntar tills dvdboxen släpps, även om jag vet att jag kommer få vänta. Istället får de bli Andra Avenyn tror jag. Har missat 3 avsnitt tror jag, men dom kan jag kolla upp på nätet senare, och jag antar att ja gkommer fatta ändå vad som händer, är ju inte ett så kopliserat manus till den där serien. HAHA

Så de blir nog lite AA och te nu skulle jag tro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0