Dan före dopparedan

Ja, en dag kvar till jul. Det känns bra, för jag känner ingen stress eller liknande. Fast fan, har glömt köpa julklpappen till aajja kom jag bå. Fan måste stressa ner på byn lite senare alltså. Aja, då blir de alltså lite bilkörning i dag också :) HAHA

Det är sderiöst det enda jag gjort sen i måndags, köra bil alltså. Jag känner mig verkligen FRIIII!! :):)

Aja idag så har jag massa uppgifter att göra här hemma före alla andra kommer hem.
Baka kavring, vilket jag nu har gjort men är missnöjd över att den inte smakar som den ska :(
Bära in alla mina däck in i vedboden, har jag kommit halvvägs med.
Skotta upp framför källaren så jag kan ha min bil där. Är alldeles för kallt och jag hoppas nästan jag inte fårigång snöslungan.
Och dammsuga hela nedervåningen. Vilket jag har gjort hälften av.

Ja som ni ser, mina sysslor är inte jobbiga, men jag tar en jävla god tid på mig med dom.

Måste kila. Hejdå

Kommentarer
Postat av: nathalieh

bra blogg.

allt bra med dig? :)

2009-12-26 @ 13:04:03
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/
Postat av: Jonas

tack :)

bara fint :) själv?

2010-01-11 @ 16:41:50
URL: http://lappsnusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0