HÅKAN HELLSTRÖM!

festen igår var helt galen, ja visste varken ut eller in å allt slutade med att ja prövade mig på Josse i min klass. PINSAMT! sen så helt plötsligt står jag helt själv i Borlänge å vet inte riktigt vart jag är. sen så liftade jag in till borlänge centrum, där de visade sig att ja hade missat sista bussen hem till falun. helt random träffade ja en kille ja visst hade träffat på p&l å ja följde med han hem och sov hos han å hans flickvän. vaknade i dag och var helt lost, visste inte riktigt vars i borlänge jag befann mig, men ja hittade in till centrum. fick vänta på bussen ett tag och sen ner till falun. då missade jag bussen till lägenheten och jag bestämde mig för att gå hem, vilket var ett väldigt bra val!

inne i stan träffade ja på Axel å Tess. dom sa att håkan var inne på akademibokhandeln, ja trodde dom verkligen inte men jag gick in.
där stod han och kollade på böcker. HÅKAN, de va verkligen han. jag sprang till kassan och frågade om papper och penna å gick försiktigt fram till HÅKAN och fick hans autograf
"Till Jonas, Håkan Hellström 25 okt 08 och avslutande ett hjärta!"
när ja gick därifrån var jag helt skakis och ännu mer peppad!

FATTAR NI?!?! DE VAR VERKLIGEN HÅKAN HELLSTRÖM

ses ikväll säger ja bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0