jul utvärdering

nu är julafton som över. måste bara säga att det var en rigtigt mysig julafton. fick fina prssenter och julmaten var bra och jag tror de för första gången inget litet smågnabb startade. känns så jävla nice:)

fick även jätte fina julklappar men en sak som  verkligen är värld att nämnas är Desperate Housewives säsong 4 boxen jag fick av kära gommor:) tack så jättejättemycket!
fick även massor av pengar å en annan dvdbox och en norsk tecknad film jag tror är jätterolig(mest för att jag fick den av min faster eli och hon brukar ge mig saker jag gillar, exempel på de är att förra året gav hon mig en skiva med beirut<3)

jag känner att det varit en fin jul iår


på återseende:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0