hjem

nu är ja hemma

de är galet skönt kan ja lova. de är snö, de är julstämning och de är mysigt.

bussresan sög. hade sjukt tråkigt hela vägen hem.

jag å mamma har snackat å haft de mysigt. fläkten på datorn funkar inte så ja kan bara sitte här litelite. men ja å mor har inte bråkat.

jag vill fira jul i mittådalen med mormor morfar morbröder moster och kusin.
mamma och rickard vill fira själv i funäsdalen. ska de bli min första jul utan släkten. eller första julen utan mamma
svårt dilemma. men de kommer nog bli i mittådalen. de är nog säkert

jag ska läsa isfolket igen. kan inte sluta bra. ja kommer säkert inte ha nåt liv i 52 böcker igen.

på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0